Partnerzy

Ms Mermaid

Centrum Konferencyjne MsMermaid to prestiżowa przestrzeń eventowo-konferencyjna w centrum Warszawy, tuż obok Mostu Poniatowskiego, z panoramicznym widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy. Nowoczesna architektura budynku nawiązuje do symbolu wody i fal. Obecnie w centrum znajduje się 9 nowoczesnych sal konferencyjnych. W centrum już jesienią pojawi się kolejnych 5 sal konferencyjnych. Zajęcie przez MsMermaid dwóch pięter w budynku The Tides pozwoli na przygotowanie spotkania biznesowego nawet na około 1200 osób. Przesuwny system ścian umożliwia osiągniecie przestrzeni eventowej o powierzchni ponad 2500 m2.

 

Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach to wyjątkowy obiekt na mapie miejsc dedykowanych biznesowym wydarzeniom w Polsce. Oddany do użytku w 2015 roku wyróżnia się postindustrialną estetyką oraz użytecznym designem. To miejsce łączące funkcję kongresową, konferencyjną, wystawienniczą, targową i widowiskową. Odbywają się tu kongresy, w których udział bierze kilkanaście tysięcy osób, kameralne spotkania biznesowe, szkolenia i wykłady, targi oraz wystawne bankiety. Obiekt przeznaczony jest dla 15 000 użytkowników i wraz z sąsiadującym Spodkiem stanowi jedną z największych aren spotkań kongresowo – wystawienniczych i widowiskowo – sportowych w kraju przeznaczoną dla 26 000 gości. Bezpośrednie połączenie obiektów podziemnym przejściem ułatwia komunikację gości i zachęca to realizacji wydarzeń wykorzystujących potencjał obu obiektów. Ceniąc sobie komfort naszych klientów zadbaliśmy o szeroki wachlarz usług, który obejmuje m.in. opiekę Event Managera. spedycję, dedykowaną zabudowę targową i sceniczną, indywidualną obsługę IT/AV, czy usługi cateringowe. Dzięki tak kompleksowemu podejściu, jesteśmy w stanie obsłużyć nawet najbardziej wymagające realizacje. Cyklicznie realizowane są tu: Europejski Kongres Gospodarczy, Intel Extreme Masters, Kongres Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, 4 Design Days, Auto Profi Show, czy Festiwal Tauron Nowa Muzyka. W 2018 roku obiekty gościły Konferencję ws. zmian klimatu COP 24.
www.mckkatowice.pl, www.spodekkatowice.pl

Polska Organizacja Turystyczna

POT jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Naszym celem jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Nasze działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej prowadzimy, zarówno w kraju jak i zagranicą. Jesteśmy agencją rządową wspierającą podmioty, które zajmują się turystyką. Polska Organizacja Turystyczna ma swoje przedstawicielstwa w 14 krajach świata. Dzięki znajomości specyfiki różnych krajów możemy planować nasze kampanie promocyjne, które uwzględniają charakter i potrzeby poszczególnych rynków. Od 2002 roku w strukturach POT działa Poland Convention Bureau (PCB), które jest jednostką odpowiedzialną za promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji dla organizacji spotkań i wydarzeń biznesowych.

 

Syskonf

Syskonf to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Poprzez prosty w obsłudze panel administracyjny organizator może samodzielnie uruchomić formularz zgłoszeniowy online i zarządzać stroną internetową wydarzenia. Platforma Syskonf.pl umożliwia m.in.: rejestrację w wielu językach, przyjmowanie opłat w różnych walutach, obsługę płatności i monitorowanie wpłat, wystawianie faktur, uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów, wysyłkę selektywnego i spersonalizowanego mailingu, wydruk spersonalizowanych identyfikatorów i certyfikatów czy obsługę recepcji na miejscu.
 

Rent Design

Rent Design to niemal 30 000 produktów, fachowa obsługa i własna flota samochodowa, dostępne na życzenia klientów 24h na dobę.
Jesteśmy liderem wypożyczalni mebli w Polsce. Wśród oferowanych przez nas produktów znajdują się tylko takie, które charakteryzują się wzornictwem na najwyższym, światowym poziomie. Nasze meble pojawiają się ponad 3000 razy w roku na różnego rodzaju eventach i innych, wysokiej klasy wydarzeniach.
Dzięki potężnej flocie samochodowej zapewniamy naszym klientom transport w wybrane miejsce w Polsce i Europie, montaż i demontaż mebli oraz profesjonalne doradztwo w zakresie ustawiania i funkcjonalności wszystkich naszych produktów.
 

Brill AV Media

Brill AV Media to międzynarodowa firma działająca od wielu lat na rynku usług audiowizualnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działa w ramach oneAVteam, ściśle współpracując z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii. Jako międzynarodowa grupa posiada magazyny sprzętu w różnych lokalizacjach, zapewniając obsługę techniczną kilku tysięcy eventów rocznie, dzięki czemu stała się partnerem niemal 40 obiektów eventowych w Polsce i za granicą.
Firma ma wieloletnie doświadczenie w zakresie usług typowo konferencyjnych takich jak: tłumaczenia, głosowania, wideokonferencje, jak również specjalistycznych technologii wideo, a także realizacji i odpowiedniego doboru nagłośnienia oraz oświetlenia.
Atutem Brill’a jest doświadczona, wyedukowana, stale podnosząca swoje kwalifikacje, a przede wszystkim zgrana kadra pracowników. To grupa odpowiedzialnych i kreatywnych osób, które kochają to co robią! Wśród nich są profesjonaliści i specjaliści, posiadający bogate doświadczenie. Systematyczne inwestycje oraz dostęp do baz sprzętowych całej grupy oneAVteam pozwala im być liderem pod względem technologicznym, jak i pod względem ilości własnego sprzętu technicznego.

Melon Catering

Korzenie firmy Melon Catering sięgają prowadzonego od lat siedemdziesiątych elitarnego Klubu Dyplomatycznego w Jabłonnie k./Warszawy i kultowej w tamtych latach restauracji "Kameralna" przy ulicy Foksal w Warszawie. Naszymi gośćmi byli dyplomaci, pracownicy ambasad i warszawska śmietanka towarzyska. Dwadzieścia pięć lat pracy w „Kameralnej" i prawie 20 lat w klubie, znajomość protokołu dyplomatycznego, a także stale powiększające się grono przyjaciół, zaowocowały wieloma zleceniami. Organizowaliśmy imprezy w placówkach rządowych oraz wspieraliśmy organizację dużych wydarzeń kulturalnych w Warszawie. Na początku lat 90. niewiele było firm, które potrafiły zorganizować przyjęcie na wysokim, światowym poziomie.
Firma Party Serwis Catering- Melon Sp.J., założona przez Jana Melona, skorzystała z doświadczeń właściciela i zaistniała jako jedna z pierwszych, profesjonalnych firm cateringowych w Polsce. Determinacja, nieustanny rozwój firmy, inwestycje, wiedza, entuzjazm oraz kreatywność i elastyczność sprawiły, że dzisiaj jesteśmy partnerem biznesowym dla wielu poważanych instytucji, organizacji, przedsiębiorstw i organizujemy wspaniałe, niezapomniane przyjęcia. Zaspokojone podniebienie wymagającego gościa to dla nas cel nadrzędny. Jako firma cateringowa rozwijamy naszą pasję nieprzerwanie od 25 lat, dzięki czemu dysponujemy doświadczeniem, fachową wiedzą, rozbudowanym zapleczem gastronomicznym oraz profesjonalnym, kreatywnym personelem. Ponadto, szczypta serca, którą dodajemy do każdego realizowanego przedsięwzięcia przekłada się na wielu zadowolonych klientów, którzy utwierdzają nas w przekonaniu, że robimy to, co potrafimy najlepiej. W ofercie catering dla firm, obsługa bankietów, pikników, spotkań kameralnych – w Warszawie i nie tylko
Atuty naszej firmy to wyśmienita kuchnia, zaufany i sprawdzony zespół, flota dostawcza oraz odpowiednie zaplecze - w 2007 r. wprowadziliśmy się do nowo wybudowanej, nowoczesnej siedziby na warszawskim Okęciu.

Event Katalog

Event Katalog jest jedynym na rynku ogólnopolskim rocznikiem dedykowanym branży wydarzeń. Od prawie dekady stanowi narzędzie praktycznej wiedzy i inspiracji, pomagając organizatorom wydarzeń w ich codziennej pracy.
Na swoich łamach gości najlepszych ekspertów z zakresu organizacji eventów, współpracuje z najważniejszymi organizacjami branżowymi i patronuje największym imprezom sektora eventowego. Publikacja obejmuje swoim zakresem pełen przekrój branży: od usług, po obiekty.
Dzięki swojej przystępnej formie, przejrzystemu layoutowi i ogólnopolskiemu zasięgowi – rocznik na stałe wpisał się w branżę jako lektura obowiązkowa każdego organizatora eventów.

Event&Travel Apps

Platforma Event&Travel Apps to nowoczesne rozwiązanie dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń - konferencji, spotkań, szkoleń, wyjazdów grupowych lub incentive. Oferujemy aplikacje mobilne i webowe, z których korzystać mogą zarówno uczestnicy wydarzeń jak i osoby obsługujące wydarzenie. Dzięki aplikacji można komunikować się z uczestnikami wydarzenia (formularze, wiadomości PUSH/SMS/EMAIL) oraz informować ich o szczegółach wydarzenia (program, hotele i odwiedzane miejsca, informacje praktyczne itp), a osoby obsługujące wydarzenie mają dostęp do wielu przydatnych funkcji (np. kartoteka uczestników, sprawdzanie obecności czy wysyłanie wiadomości). Oferujemy aplikacje ogólnodostępne lub możliwość stworzenia dedykowanych/brandowanych aplikacji, na wyłączny użytek zleceniodawcy. Aplikacja może obsługiwać pojedyncze wydarzenie, serię wydarzeń lub dowolną ilość wydarzeń.

Pozytywnie promocyjni

Pozytywnie Promocyjni to piętnastu wiodących producentów upominków reklamowych dla firm, będących liderami bądź współliderami rynkowymi w kluczowych – z punktu widzenia marketera – kategoriach gadżetów reklamowych. Firma stworzyła pierwszą na rynku ofertę markowych, wysokiej jakości, funkcjonalnych upominków reklamowych oddając w ręce marketera drukowany katalog i platformę www.pozytywniepromocyjni.pl, gdzie może on znaleźć kilkanaście tysięcy markowych gadżetów reklamowych w jednym miejscu. Członkami Pozytywnie Promocyjnych są również rekomendowane agencje reklamowe, które profesjonalnie i z uśmiechem na ustach obsłużą każde zapytanie i zamówienie z poziomu rynku klienta końcowego.

Bądź na bieżąco - zapisz się na nasz newsletter