1. Gdzie odbywa się wydarzenie?

Wydarzenia odbędzie się w Centrum Konferencyjnym MsMermaid

ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa

Zapraszamy na poziom 2

 

  • Wejście główne - dla osób przybywających pieszo i taksówkami
  • Wjazd od ul. Wioślarskiej 8 - dla gości przybywających samochodami

2. Jak dojechać?

Jeśli dojeżdżacie Państwo od strony Dworca Centralnego najłatwiej wsiąść w tramwaj na przystanku – Dworzec Centralny 07 w następujące numery tramwajów: 7, 9, 22, 24, 25 i wysiąść na przystanku Most Poniatowskiego 03, czas trwania przejazdu to ok. 7 minut.

Najłatwiej dojechać samochodem ulicą Wioślarską od strony Mostu Łazienkowskiego, skręcając w prawo przed budynkiem Warszawskiego Towarzystwa Wioślarskiego (WTW).

Uwaga: nie ma lewoskrętu od Mostu Poniatowskiego, najbliższa możliwość zawrócenia - przy Torwarze/obok stadionu Legii.

Komunikacja miejska:

3. Czy na miejscu dostępny jest parking?

W budynku The Tides dostępny jest parking podziemny - miejsca płatne zgodnie z cennikiem The Tides - 1h/10 zł brutto. Ryczałtowy koszt za całodzienne parkowanie dla gości MWP2019 to 60 zł brutto. Opłaty za parking należy uregulować przed wyjazdem w terminalu na recepcji MsMermaid na 1 piętrze.

UWAGA: Miejsca parkingowe nie są gwarantowane. Maksymalna wysokość auta, które może wjechać do garażu to 2 m.

Znajdujące się w okolicy parkingi to parking przy PGE Narodowy (www.pgenarodowy.pl/parking ) oraz przy Łazienkowskiej 6a (przy Torwarze).
Rekomendujemy przyjazd komunikacją miejską lub taksówką.

4. Zarejestrowałem się na wydarzenie, czy otrzymam bilet lub potwierdzenie udziału?

Tak. Do 48 godzin przed wydarzeniem na adres mailowy podany podczas rejestracji otrzymasz bilet elektroniczny. Bilety z kodem QR prosimy wydrukować lub zapisać w telefonie. Bilet należy okazać przed wejściem. Na podstawie biletu zostanie wydany identyfikator, który uprawnia do wstępu na wydarzenie.

5. Jak mogę otrzymać fakturę za wstęp na Meetings Week?

Proszę wskazać formę płatności - „przelew bankowy dla…”, oraz podać dane do faktury.

Wskazane stowarzyszenie SOIT lub SBE wystawi fakturę. Jeżeli nie zostały podane dane do FV podczas rejestracji, to prosimy o kontakt z organizatorem wydarzenia.

6. Które wydarzenia są bezpłatne?

Bezpłatne wydarzenia odbywają się w dniach:

 20 marca*

  • Konferencja Poland Meetings Destination (organizatorzy: SKKP, The Warsaw Voice, POT) - bezpłatnie
  • *Lista oczekujących - warsztat: Jak napisać ofertę sponsorską? (organizator SKKP, POT)
  • *Lista oczekujących warsztat: Jak napisać BID, żeby wygrać kongres? (organizator SKKP)

 22 marca*

  • Konferencja Forum Obiektów – Hotel Data Conference (organizatorzy: MPI, Z-Factor) - bezpłatnie
  • FLF - XIII IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum - bezpłatnie

*Konieczna rejestracja. Ilość miejsc ograniczona.

7. Które wydarzenia są płatne?

Płatne wydarzenia odbywają się w dniu 21 marca:

  • Konferencja Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej (organizator SBE) – Członek jednego ze stowarzyszeń MPI, SBE, SKKP, SOIT, SITE - wstęp płatny 145 zł netto
    Pozostali uczestnicy - wstęp płatny 290 zł netto
  • Konferencja Incentive Travel Day (organizatorzy: SOIT, SITE Poland) Członek jednego ze stowarzyszeń MPI, SBE, SKKP, SOIT, SITE - wstęp płatny 145 zł netto
    Pozostali uczestnicy - wstęp płatny 290 zł netto

8. Czy w cenie biletu jest wyżywienie?

W każdym dniu zapewniamy poczęstunek dla uczestników.

Płatny bilet na wydarzenia w dniu 21.03 obejmuje przerwę kawową oraz lunch.

9. Czy będzie można kupić bilet na miejscu?

Prosimy o wcześniejszą rejestrację i opłacenie biletów, co usprawni rejestrację i wydanie identyfikatorów w dniu wydarzenia.

Będzie możliwość rejestracji na miejscu, ale będzie się to wiązało z dodatkowym czasem oczekiwania na wejście na wydarzenie.

10. Czy będzie można porozmawiać z partnerami MWP podczas wydarzenia?

  • Tak, Partnerzy MWP będą czekać na Ciebie przy swoich stoiskach wystawienniczych w dniach 20-22 marca.
  • Partnerzy poszczególnych wydarzeń, będą czekać na Ciebie przy swoich stoiskach wystawienniczych w dniu danego wydarzenia.

11. Czy mogę zostać Partnerem MWP?

Tak, zainteresowanych prosimy kontakt pod adresem: koordynator@meetingsweek.pl

12. Jeśli nie mogę uczestniczyć, a opłaciłem/-am bilet. Mogę przekazać wejściówkę innej osobie?

Tak, zmian można dokonywać do 48 godz. przed rozpoczęciem wydarzenia. W celu zmiany nazwiska uczestnika prosimy kontakt pod adresem: koordynator@meetingsweek.pl

Czy otrzymam zwrot za niewykorzystany bilet?

Nie, bilety nie podlegają zwrotowi.

13. Czy będzie fajny widok na Wisłę?

Oj, będzie. Najlepszy, jaki możecie sobie wymarzyć! Zapraszamy!.

14. Jestem na liście oczekujących na Warsztaty, co to oznacza?

*Lista oczekujących - warsztat: Jak napisać ofertę sponsorską? (organizator SKKP, POT)

*Lista oczekujących - warsztat: Jak napisać BID, żeby wygrać kongres? (organizator SKKP)


18 marca osoby znajdujące się na liście oczekujących na warsztaty, które odbywają się 20 marca, otrzymają wiadomość dotyczącą uczestnictwa. W przypadku rezygnacji osób z listy podstawowej, miejsca będą przydzielane kolejnym osobom z listy oczekujących wg kolejności zgłoszeń. W dniu wydarzenia osoby z listy oczekujących będą mogły wziąć udział w warsztatach w przypadku wolnych miejsc na sali.


Partnerzy
 
Patroni medialni


 

Bądź na bieżąco - zapisz się na nasz newsletter